سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لازم ترین دانش بر تو آن است که صلاح دینت را به تو نشان دهد و مایه تباهی اش را برایت روشن سازد . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 9117
 
love
 
یاری
نویسنده: ایمان(چهارشنبه 87/6/13 ساعت 6:33 عصر)

هیچ کس اشکی برای ما نریخت


هرکه با ما بود از ما می گریخت


چند روزی است دلم دیدنی است


حال من از این و آن پرسیدنی است


گاه بر روی زمین زل می زنم


گاه بر حافظ تفاءل می زنم


حافظ حالم را گرفت


یک غزل آمد که حالم را گرفت


ما ز یاران چشم یاری داشتیم


خود غلط بود آنچه می پنداشتیم



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
i love you
love
تک بیتی (ناب)
عشق
تنهایی خیلی سخته
گل من
یاری
اشک
باران عشق

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
love
ایمان

|| لوگوی وبلاگ من ||
love

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو